Ελένη Μενεγάκη: Γέννησε κοριτσάκι…

    Το τέταρτο παιδί της και καρπό του έρωτά της με τον επί χρόνια σύντροφό της, Ματέο Παντζόπουλο, έφερε αργά το βράδυ της Κυριακής στον κόσμο, η Ελένη Μενεγάκη.

    Η παρουσιάστρια γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι στο Μαιευτήριο ΙΑΣΩ με την πολύτιμη βοήθεια του μαιευτήρα-γυναικολόγου, Γιώργου Σταματίου, ο οποίος είναι και πρόεδρος του ΔΣ του ΙΑΣΩ .

    Σημειώνεται πως η 45χρονη παρουσιάστρια έχει ακόμα τρία παιδιά από τον γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο -με τον οποίο πήρε διαζύγιο το 2010- τον 13χρονο Αγγελο, την 10χρονη Λάουρα και την επτάχρονη Βαλέρια.

    Γέννησε η Μενεγάκη!

    Πηγή: Protothema.gr