Μετά από διεξοδική ανάλυση των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν στο Σίλβερστον, η Pirelli κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι αιτίες που προκάλεσαν τις αστοχίες οφείλονταν κυρίως σε ένα συνδυασμό των εξής παραγόντων:
- Τα πίσω ελαστικά τοποθετήθηκαν σε λάθος θέσεις: στα μονοθέσια που αντιμετώπισαν προβλήματα το δεξί ελαστικό τοποθετήθηκε εκεί που έπρεπε να βρίσκεται το αριστερό και το αντίθετο. Τα φετινά ελαστικά έχουν ασύμμετρη δομή, που σημαίνει ότι η σχεδίασή τους δεν επιτρέπει την αλλαγή θέσης. Τα πλαϊνά τους είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να διαχειρίζονται συγκεκριμένα φορτία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό τμήμα τους. Επομένως η αλλαγή θέσης έχει επιπτώσεις στον τρόπο που λειτουργούν υπό ορισμένες συνθήκες. Ειδικότερα, το εξωτερικό τμήμα είναι σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται τα πολύ υψηλά φορτία που παράγονται στις στροφές μιας πίστας απαιτητικής όπως το Σίλβερστον, με τις γρήγορες αριστερές στροφές και μερικά άκρως επιθετικά κερμπ.
- Η υιοθέτηση υπερβολικά χαμηλών πιέσεων στα ελαστικά ή σε κάθε περίπτωση χαμηλότερες από αυτές που υπέδειξε η Pirelli. Ένα ελαστικό με χαμηλότερη πίεση, υπόκειται σε πολύ υψηλότερα φορτία.
- Η χρήση ακραίων γωνιών κάμπερ.
- Τα κερμπ που είχαν συγκεκριμένη διαμόρφωση σε γρήγορες στροφές όπως η Νο4 του Σίλβερστον, όπου παρατηρήθηκαν οι περισσότερες αστοχίες. Γι’ αυτό επηρεάστηκαν τα πίσω αριστερά ελαστικά.