Οι εφοριακοί ανοίγουν τους λογαριασμούς τους…

     

    Το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών 2.000 εφοριακών προανήγγειλε ο πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εφοριακών Χαράλαμπος Νικολακόπουλος, σε δηλώσεις που έκανε στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989.

    «Όποιος έχει υποβάλει αίτηση να γίνει προϊστάμενος ή διευθυντής ελέγχεται. Δεν μπορούμε πλέον να ανεχόμαστε τον όποιο επίορκο», είπε ο κ. Νικολακόπουλος και τόνισε πως το μηχανογραφικό σύστημα στο ΥΠΟΙΚ δεν αντέχει ούτε είναι αξιόπιστο.