Απίστευτη ταλαιπωρία υπέστησαν εκατοντάδες Γάλλοι αλλά και Ρώσοι που έκαναν διακοπές στο πολυτελές ξενοδοχείο Lindos Imperial, στη Ρόδο. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, έπαθαν όλοι μαζί βαριάς μορφής τροφική δηλητηρίαση χωρίς να δεχθούν την περιποίηση που έπρεπε.
Η είδηση κάνει το γύρο των γαλλικών μέσων ενημέρωσης, καθώς οι Γάλλοι που επέστρεψαν στη χώρα τους μίλησαν σε δημοσιογράφους, ενώ και η Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εποπτεία της Προστασίας των Καταναλωτών ανακοίνωσε ότι στις 11 Αυγούστου 94 Ρώσοι τουρίστες χρειάσθηκαν γιατρό μετά από δείπνο, που είχαν σε ξενοδοχείο της Ρόδου.
Σήμερα, η ηλεκτρονική έκδοση της Le Parisien και η γαλλική τοπική ιστοσελίδα της Τουλούζης Ladepeche.fr προχωρούν την αποκάλυψη ένα βήμα παραπέρα και διασύρουν τη συγκεκριμένη παροχή τουριστικών υπηρεσιών στη χώρα μας, φιλοξενώντας επώνυμες μαρτυρίες γάλλων τουριστών.
Οπως αναφέρουν τα γαλλικά ΜΜΕ, περίπου 400 με 600 γάλλοι τουρίστες -στην πλειοψηφία τους από την Τουλούζη- έπεσαν θύματα της κακής ποιότητας του προσφερόμενου φαγητού στο πεντάστερο λουξ ξενοδοχείο Lindos Imperial στη Λίνδο της Ρόδου. “Εβλεπα ανθρώπους να κάνουν εμετό στις πισίνες, στους διαδρόμους… παντού” αποκαλύπτει Γάλλος τουρίστας.
Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του καθηγητή επιδημιολογίας, Ζαν Πιερ Λακό (ο οποίος μαζί με την οικογένειά του βρισκόταν στο ξενοδοχείο) στο RTL: «Μέσα σε 20 ώρες, τουλάχιστον οι μισοί επισκέπτες του ξενοδοχείου κι άλλοι τόσοι από τους εργαζόμενους είχαν αρρωστήσει. Η ταχύτητα με την οποία εξαπλώθηκε η μόλυνση ήταν απίστευτη! Είδα ανθρώπους να κάνουν εμετό σε όλους τους χώρους, στην πισίνα, στους διαδρόμους, στα μπαλκόνια παντού!».
Για «διακοπές που μετατράπηκαν σε Γολγοθά» γράφει η LeFigaro, σημειώνοντας παράλληλα ότι ακόμα παραμένει άγνωστη η αιτία του κακού, καθώς οι αναλύσεις στο νερό και σε τροφές που παρείχε το ξενοδοχείο ήταν αρνητικές.
Παραθεριστής, από το Λουξεμβούργο κατήγγειλε στα γαλλικά μίντια ότι «τρεις γιατροί ήταν στη διάθεσή μας, αλλά για να μας εξετάσουν έπρεπε να πληρώσουμε εκ των προτέρων πάνω από 100 ευρώ»!
Η διοίκηση του ξενοδοχείου, εκτός από το γεγονός ότι δεν έβγαλε εγκαίρως ανακοίνωση για τις καταγγελίες που κάνουν τον γύρο του κόσμου, διαχειρίστηκε με εντελώς λάθος τρόπο το θέμα. Αν αληθεύουν τα όσα καταγγέλουν οι ξένοι τουρίστες ειδικά για τα χρήματα που ζητήθηκαν για να τους περιθάλψουν, πρόκειται για αίσχος που διασύρει την χώρα στο εξωτερικό.
Αποδεικνύεται για πολλοστή φορά πως δεν αρκούν οι ακριβές υποδομές, οι πισίνες και τα σπα αλλά χρειάζεται και η απαραίτητη εκπαίδευση του προσωπικού προκειμένου αυτό να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά, γρήγορα και με ανθρωπιά τέτοιου είδους κρίσεις.
Η υπουργός Τουρισμού, κα Ο. Κεφαλογιάννη, οφείλει να ασχοληθεί ιδιαίτερα με την οργάνωση των ξενοδοχειακών μονάδων ιδίως στη διαχείριση κρίσεων και στην σωστή αντιμετώπιση των πελατών αν θέλει να θεωρείται μοναδικός τουριστικός προορισμός η Ελλάδα. Οι ξένοι δεν είναι ούτε κορόιδα, ούτε κότες που βγάζουν χρυσά αυγά για να θέλουμε μόνο να πληρώνουν αδρά και όταν προκύπτουν προβλήματα να μας αδειάζουν ησύχως την γωνιά.
ΣΤΗ ΡΟΔΟ Ο ΕΟΤ
Στη Ρόδο αναμένεται να μεταβεί σήμερα ειδικό κλιμάκιο του ΕΟΤ, προκειμένου να ερευνήσει τις καταγγελίες αναφορικά με προβλήματα υγείας που αντιμετώπισαν οι τουρίστες, κατά την παραμονή τους σε ξενοδοχείο του νησιού.
Σε ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού αναφέρεται χαρακτηριστά ότι, «το υπουργείο ζήτησε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΟΤ να διερευνήσουν τις καταγγελίες αναφορικά με προβλήματα υγείας που αντιμετώπισαν ξένοι τουρίστες, κατά την παραμονή τους σε ξενοδοχείο της Ρόδου. Για το σκοπό αυτό μεταβαίνει σήμερα στο νησί ειδικό κλιμάκιο του ΕΟΤ».
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Τη δική της απάντηση έδωσε η διοίκηση του Lindos Imperial, με ανακοίνωση που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του, στην οποία μεταξύ άλλων σημειώνει: «Βιώσαμε μια ασθένεια, η οποία επηρέασε κάποιους από τους επισκέπτες μας. Τα συμπτώματα που παρουσίασαν ήταν υψηλές θερμοκρασίες, εμετοί και διάρροια. Οσοι έμειναν στα δωμάτια τους ένιωσαν καλύτερα μέσα σε 24-48 ώρες με τη βοήθεια απλής θεραπευτικής αγωγής. Ιδιωτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία από την Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία πήραν δείγματα φαγητού και νερού από όλες τις περιοχές του ξενοδοχείου. Ολα τους ήταν αρνητικά, οπότε μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ότι η ασθένεια ξεκίνησε από κάποιο εξωτερικό επισκέπτη. Να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο και υψηλά υγειονομικά στάνταρντς. Η σημερινή κατάσταση του ξενοδοχείου είναι ότι δεν υπάρχουν καθόλου νέα κρούσματα ασθένειας. Από το πρώτο κρούσμα, άλλωστε, πήραμε τα ανάλογα μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι χώροι του ξενοδοχείου είναι καθαροί…».