Σπίρτζης: Κυκλώματα και δολιοφθορές στις αστικές συγκοινωνίες

Την ύπαρξη «κυκλωμάτων» στον οργανισμό αστικών λεωφορείων κατήγγειλε ο Χρήστος Σπιρτζης προχωρώντας σε απίστευτες αποκαλύψεις για τον τρόπο δράσης των υπευθύνων.

Επικαλούμενος πόρισμα επιτροπής στην ΟΣΥ, ο Χρήστος Σπίρτζης αποκάλυψε ότι «έβγαιναν» εκτός κυκλοφορίας λεωφορεία που δεν είχαν κανένα πρόβλημα. «Ξαφνικά φύσηξε βοριάς και αρρώσταιναν τα λεωφορεία», είπε με αρκετή δόση ειρωνείας και μίλησε για σαμποτάζ εκ των έσω.

«Ξαφνικά από 100 βλάβες την ημέρα, σε δέκα ημέρες φτάσαμε τις 230» ανέφερε, υποστηρίζοντας πως αν και υπάρχουν ανταλλακτικά, δεν προχωρά η επισκευή τους.

«Προκύπτουν και άλλα κυκλώματα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών, που για τους δικούς τους λόγους δεν επιτρέπουν σε λεωφορεία που πρέπει να είναι σε κυκλοφορία, να κυκλοφορούν, δεν επιτρέπουν στο να γίνεται συντήρηση στα λεωφορεία, με διάφορα άλλοθι», είπε και πρόσθεσε: «Έχουμε δεχθεί πολύ μεγάλη κριτική για ανυπαρξία ανταλλακτικών και αποδεικνύεται ότι υπήρχαν ανταλλακτικά και ότι σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας υπήρχε σαμποτάζ από μέσα, δηλαδή, χτύπημα με σφυρί στα τακάκια ενός λεωφορείου».

Ενημέρωσε τους βουλευτές ότι η διοίκηση της ΟΣΥ έκανε έρευνα και υπήρξαν καταγγελίες εργαζομένων σε βάρος συναδέλφων τους που εργάζονταν στα αμαξοστάσια.

Κυκλώματα δρουν σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και στη Θεσσαλονίκη, όπου όπως αποκάλυψε στον ΟΑΣΘ διαπιστώθηκε η ύπαρξη διακριτού τραπεζικού λογαριασμού για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, στον οποίο αντί για 38 εκατ. ευρώ, βρέθηκαν μόλις 700 ευρώ.

«Έπρεπε να έχουμε σε ένα λογαριασμό 38 εκατ. ευρώ που θα τοκίζονται για να ανανεώνεται ο στόλος, αλλά κάποιοι πήραν αυτά τα λεφτά και ένας Θεός ξέρει που πήγαν», είπε, ενώ αναφέρθηκε και σ’ ένα «κεντρικό σύστημα πολιτικού στρατού με πάνω από 2500 εργαζόμενους και με κόστος πολλαπλάσιο της Αθήνας, που συντηρούσε πολλές εταιρίες γύρω από τις συγκοινωνίες, για δεκαετίες».