Ομάδα εργασίας με 9 μέλη που θα υποβάλει προτάσεις για τη δημιουργία του branding της χώρας ο οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα συγκροτήθηκε με απόφαση του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ Σίμου Κεδίκογλου.
Τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδoθούν μέσα σε έναν μήνα από τη σύστασή της .
– Συντονιστής τανέλαβε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κ. Ανδρέας Κατσανιώτης.
Μέλη
- Ο προϊστάμενος του Γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού κ. Δημήτρης Πτωχός.
- Ο προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού κ. Γιώργος Μουρούτης.
- Ο υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών κ. Αλέξης Ζορμπάς.
- Ο διευθυντής του Creative Lab της Google κ. Στιβ Βρανάκης.
- Ο σύμβουλος Επικοινωνίας στο γραφείο της υπουργού Τουρισμού κ. Ηλίας Τσαουσάκης.
- Ο σύμβουλος Επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού κ. Δημήτρης Τζιώτης.
- Ο διευθύνων σύμβουλος του Invest in Greece κ. Στέφανος Ησαΐας.
- Η Brand Consultant & Design Director κυρία ΘεοδώραΜάντζαρη.
Σύμφωνα με το κείμενο της απόφασης, «οι μετέχοντες στην ομάδα εργασίας δεν λαμβάνουν αποζημίωση ή οποιουδήποτε άλλου είδους αμοιβή για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις». Επίσης σημειώνεται ότι «η ομάδα εργασίας για την υποβοήθηση και τη διευκόλυνση του έργου της ζητεί πληροφορίες και στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες, οι οποίες οφείλουν να τις παρέχουν εγκαίρως».
Από την επιτροπή τρία στελέχη συνδέονται με τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας: Ο κ. Βρανάκης και η κ. Μάντζαρη και ο Δ.Τζιώτης.
– Ο Στιβ Βρανάκης. Η οικογένεια του Στιβ Βρανάκη κατάγεται από τα Σφακιά και μετανάστευσε στο Βανκούβερ στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Μεγάλωσε στον Καναδά. Η ζωή του άλλαξε όταν πήρε το πρώτο του Mac. Αργότερα, όταν άρχισε να πειραματίζεται με το διαδίκτυο, ξεκίνησε ένας μεγάλος «έρωτας». Από τότε, εστιάζει κυρίως στο χώρο των ψηφιακών εφαρμογών και της διάδρασης. Ο Στιβ Βρανάκης είναι στο τιμόνι της Google Creative Lab ως καλλιτεχνικός διευθυντής για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πατρίς», στη διαδρομή του έως τώρα o Στιβ Βρανάκης δημιούργησε τη δική του εταιρεία, ενώ συνεργάστηκε με ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες και συνέβαλε στην καθιέρωση εξαιρετικών νέων ονομάτων στην αγορά, μεταξύ των οποίων η O2, το Amazon και το iPhone στη Βρετανία.
Δημιουργικός διευθυντής της VCCP, ο Στιβ Βρανάκης άφησε το 2011 την εταιρεία για να δουλέψει στην Google Creative Lab ως καλλιτεχνικός διευθυντής για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και την Αφρική.
– Η Θ. Μάντζαρη, η οποία βρέθηκε πίσω από την οπτικοποίηση της εταιρικής ταυτότητας του «Αθήνα 2004» και των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, έχει εργαστεί ως design director στις εταιρείες Addison Design Consultants, Landor Associates και Wolff Olins και συμμετείχε στον διεθνή διαγωνισμό ανάθεσης του σχεδιασμού του εμβλήματος των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.
Η πρότασή της επελέγη, με αποτέλεσμα να προσληφθεί ως design director από την Ολυμπιακή Επιτροπή, διευθύνοντας τη συνολική στρατηγική της οπτικής επικοινωνίας της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Εχει βραβευθεί από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, διετέλεσε σύμβουλος των Ολυμπιακών του Πεκίνου και της Χειμερινής Ολυμπιάδας του Βανκούβερ και σήμερα διατηρεί εταιρεία μελέτης και εφαρμογών οπτικής ταυτότητας.
–
– Ο κ. Τζιώτης, νυν σύμβουλος επικοινωνίας της Ο.Κεφαλογιάννη, είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δημοσίων σχέσεων, Cleverbank, ήταν υποψήφιος δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ στην Βουλιαγμένη το 2006 με αντίπαλο τον Κασιδόκωστα, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ που τον Νοέμβριο του 2007 εφέρετο και ως υποψήφιος για την Προεδρία του ΠΑΣΟΚ στις τότε εσωκομματικές εκλογές.