Νέα γραμμή επικοινωνίας από τη ΔΕΗ (πελατών των ENERGA-HELLAS POWER)

Τη λειτουργία της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής 214-214-2000 για την εξυπηρέτηση των πελατών που επιστρέφουν στην Επιχείρηση από τις Energa και Hellas Power ξεκίνησε η ΔΕΗ.

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας ανακάλεσαν τις άδειες στις εταιρείες προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος ENERGA και HELLAS POWER, λόγω οφειλών.

Στην ειδική γραμμή οι πελάτες, που θα εξυπηρετηθούν από τη ΔΕΗ, θα μπορούν να απευθύνονται για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιχείρησης, η ΔΕΗ, με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από τα ξημερώματα της Τετάρτης την προμήθεια των καταναλωτών, που δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Με βάση τις προβλέψεις του ίδιου νόμου οι πελάτες θα έχουν χρονικό περιθώριο μέχρι τρεις μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ και να προβούν στη σύναψη σχετικής σύμβασης.

Για το παραπάνω διάστημα, οι καταναλωτές θα τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Η ειδική τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα – Κυριακή 08:00 – 20:00.