Το επενδυτικό πρόγραμμα της ΗΠΕΙΡΟΣ που δίνει έμφαση στην ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας, σημείωσε ήδη τα πρώτα του αποτελέσματα το 2017: οι εξαγωγές της εταιρείας παρουσιάστηκαν αυξημένες κατά 17% έναντι του προηγούμενου έτους. Το αποτέλεσμα αυτό επιβεβαιώνει τη συνεπή υλοποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, της οποίας οι εξαγωγές αποτελούν βασικό πυλώνα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Στην αύξηση αυτή συντέλεσαν ποικίλοι παράγοντες: η είσοδος της εταιρείας σε νέες αγορές, όπως η Κορέα και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η δημιουργία νέων προϊόντων ειδικά για εξαγωγή, όπως η Βιολογική Φέτα ΠΟΠ (Organic Feta), η οποία φτιάχνεται από 100% Ελληνικό αιγοπρόβειο γάλα με πιστοποίηση από τον οργανισμό BIO Hellas, και το Saganaki από Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ κομμένη σε φέτες έτοιμη για χρήση, η διεύρυνση του κωδικολογίου στους υφιστάμενους πελάτες, καθώς επίσης και η οργανική ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών της ΗΠΕΙΡΟΣ, όπως η Φέτα. Κάποιες χώρες έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο στη συνολική αύξηση, όπως η Γαλλία, η Ιταλία, αλλά και η Ιορδανία, που διπλασίασε τον τζίρο της μέσα στο 2017.
Στο πλαίσιο της εξαγωγικής στρατηγικής της η ΗΠΕΙΡΟΣ ήταν παρούσα το 2017 στις σημαντικές διεθνείς εμπορικές εκθέσεις του κλάδου τροφίμων, όπως η ANUGA, αλλά και στο Fancy Food Show New York. Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ λειτουργεί θυγατρικές εταιρείες στις ΗΠΑ, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στο τελευταίο, τα προϊόντα της βρίσκονται πλέον σε περισσότερα από 700 σημεία που καλύπτουν και τα τρία κανάλια διανομής – λιανική, HORECA και διαδικτυακά καταστήματα.
Το 2018, η ΗΠΕΙΡΟΣ θα συνεχίσει δυναμικά την πορεία της στο εξωτερικό, στηρίζοντας την ανάπτυξη των εξαγωγών σε τρεις δραστηριότητες: την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την είσοδο σε νέες αγορές και τη διαμόρφωση νέων στρατηγικών συνεργασιών, που θα διευρύνουν το δίκτυο διανομής της σε όλον τον κόσμο, αναφέρεται στην ανακοίνωση.