Το twitter εργαλείο και για τη διαφήμιση

Με την επισκεψιμότητα του Twitter να καταγράφει διαρκή άνοδο, τα θέματα που απασχολούν περισσότερο τους χρήστες του δικτύου, αποτελούν αντικείμενο έρευνας για πολλές εταιρείες , κυρίως από τους χώρους της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Σύμφωνα με  ερευνητή του αμερικάνικου Πανεπιστημίου ΜΙΤ, υπάρχει μέθοδος που προβλέπει  με ακρίβεια, ποια θέματα θα προσελκύσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των χρηστών του Twitter

Όπως τονίζει ο ερευνητής, ήταν σε θέση να προβλέψει με ακρίβεια ποιες ειδήσεις θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού στο Twitter, αρκετές ώρες πριν τα «τιτιβίσματα» σχετικά με αυτές πάρουν… φωτιά. Ο ίδιος επισημαίνει, ότι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί,  συνδυάζει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο με ιστορικά δεδομένα, προκειμένου να προβλέψει τον αντίκτυπο που θα έχει μια είδηση στο κοινό του Twitter. Παράλληλα, συσχετίζει την τρέχουσα ειδησεογραφία με παρεμφερή θέματα, που συζητήθηκαν εντόνως στο Twitter κατά το παρελθόν, έτσι ώστε να υπολογίσει με σχετική ακρίβεια τον αντίκτυπο που θα έχει στους χρήστες κάθε μεμονωμένη είδηση.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ