Κέρδη για χρυσό και ασήμι την Παρασκευή

Κέρδη σημείωσε την Παρασκευή ο χρυσός καθώς το δολάριο αποδυναμώθηκε και οι εκτιμήσεις για αυξήσεις των επιτοκίων στις ΗΠΑ υποχώρησαν μετά τα χθεσινά στοιχεία για τον πληθωρισμό. Τα υψηλότερα επιτόκια και η αυστηρότερη νομισματική πολιτική μειώνουν την ελκυστικότητα του χρυσού.

Η τιμή spot του χρυσού κέρδισε 1,3% στα 4.077,64 δολ. ανά ουγγιά. Τα συμβόλαια  παραδόσεως Αυγούστου σημείωσαν άνοδο 1,2% στα 4.096,30 δολ.

Το ασήμι κέρδισε 2,2% στα 59,12 δολ. ανά ουγγιά.