Με κέρδη τη Δευτέρα ο χρυσός, μετά από την υποχώρηση του αμερικανικού δολαρίου.
Το συμβόλαιο του χρυσού παραδόσεως Δεκεμβρίου κέρδισε 0,9% και έκλεισε στα 1.664 δολ. ανά ουγγιά.
Με κέρδη τη Δευτέρα ο χρυσός, μετά από την υποχώρηση του αμερικανικού δολαρίου.
Το συμβόλαιο του χρυσού παραδόσεως Δεκεμβρίου κέρδισε 0,9% και έκλεισε στα 1.664 δολ. ανά ουγγιά.