Η υποχώρηση του δολαρίου, έφερε κέρδη στον χρυσό. Κέρδισε 0,5%, κλείνοντας στα 1.662,80 δολάρια η ουγγιά στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.
Ο δείκτης του δολαρίου, ο οποίος μετρά το νόμισμα έναντι έξι μεγάλων νομισμάτων, υποχώρησε 0,9%, καθιστώντας τον χρυσό λιγότερο ακριβό για τους ξένους αγοραστές.
Πάντως, η πλειονότητα των επενδυτών συνεχίζει να στοιχηματίζει σε πτώση της τιμής του χρυσού, ανέφεραν οι αναλυτές της Commerzbank