Με κέρδη έκλεισε την Τετάρτη ο χρυσός, με την επέκταση των lockdowns και την ανησυχητική αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού. Στο κέρδος συνέβαλε και η υποχώρηση των αποδόσεων των κρατικών ομολόγων των ΗΠΑ
Ο χρυσός παράδοσης Απριλίου κέρδισε κλείνοντας στα 1.733,20 δολάρια η ουγγιά.