Η ενίσχυση των αποδόσεων στα αμερικανικά ομόλογα (η απόδοση στο 10ετές των ΗΠΑ στο 1,67%) έφερε πτώση στον χρυσό.
Το συμβόλαιο του χρυσού παραδόσεως Ιουνίου έχασε 0,7% και έκλεισε στα 1.732,70 δολ. η ουγγιά στο χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.