Κέρδη σημείωσε ο χρυσός την Πέμπτη

Κέρδη σημείωσε ο χρυσός, την Πέμπτη, αφού τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ ήταν σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τις προσδοκίες, με αποτέλεσμα να μετριαστούν  ανησυχίες σχετικά με επικείμενες αυξήσεις των επιτοκίων από την FED και να σημειώσουν πτώση το δολάριο και οι αποδόσεις των ομολόγων του Δημοσίου.

Ο δείκτης PCE στις ΗΠΑ σημείωσε άνοδο 4,1% κατά τη δωδεκάμηνη περίοδο έως τον Μάιο, η μεγαλύτερη αύξηση και η πρώτη τιμή άνω του 4,0% από τον Απρίλιο του 2023. Οι οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει ότι ο πληθωρισμός του PCE θα ανέλθει στο 4,1%.

Η τιμή spot του χρυσού ενισχύθηκε κατά 1,17% στα 4.055,70 δολάρια ανά ουγγιά.

Τα συμβόλαια  του χρυσού  με παράδοση τον Αύγουστο έκλεισαν υψηλότερα στα 4.047,60 δολάρια ανά ουγγιά.