Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες έχουν ήδη ξεκινήσει, προκειμένου να εξελιχθούν κινητήρες και μετάδοση και παρόλο που η βάση είναι μια πιο κοντή εκδοχή του πλαισίου της XF, στο μοντέλο παραγωγής θα χρησιμοποιηθεί το καινούργιο αλουμινένιο πλαίσιο της Land Rover.
To βέβαιο είναι πως η νέα μεσαία Jaguar θα είναι πισωκίνητη (αν και θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις) ενώ η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου. Μάλιστα, ο δίλιτρος τούρμπο turbo -που κινεί και το Land Rover Evoque– αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται και με αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων.