Μην νομίζετε πως το i3 είναι κάτι μακρινό αφού τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα με τιμή πώλησης 36.150€. Προφανώς, το i3 δεν είναι απλά ένα ακόμη μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο καθώς κρύβει πολύ περισσότερα. Ένα από τα μυστικά του είναι ο κόπος των ειδικών να αντισταθμίσουν το έξτρα βάρος των μπαταριών με ένα πανάλαφρο πλαίσιο τεχνολογίας CFRP (carbon-fiber-reinforced plastic).
Πρόκειται για ένα είδος «πολυμερισμένων» ανθρακονημάτων όχι σε ότι αφορά στην σύνθεση αλλά ως προς την δόμηση αφού μοιάζει σαν ένα σάντουιτς με πολύ λεπτά φύλλα συγκολημμένα και κατά μία έννοια συγχωνευμένα το ένα μέσα στο άλλο. Η LifeDrive δόμηση όπως τη αποκαλούν οι άνθρωποι της BMW έχει ως αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο με συνολικό απόβαρο μόλις 1.195 κιλά και με ιδανική κατανομή (50:50). Με ισχύ 170 ίππους και μέγιστη ροπή 250 Nm το i3 επιταχύνει σε περίπου 7 δλ. για τα 0-100 χλμ/ώρα με την ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα να γίνεται σε 4,9 δλ.