Με τα περιθώρια να στενεύουν και τα μελλοντικά πλάνα του ομίλου να περιπλέκονται μετά την εξαγορά της Chrysler οι Ιταλοί φαίνεται να έχουν λάβει μια σημαντικά απόφαση για την Alfa Romeo, σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό CAR. Στην επιστροφή της εταιρίας στην παραγωγή στιλάτων σπορ και σεντάν μοντέλων καταργώντας τις προσθιοκίνητες πλατφόρμες των MiTo και Giulietta.
Στην εξέλιξη της νέας πισωκίνητης εποχής Alfa Romeo μεγάλο ρόλο θα λάβει η συνεργασία της με την Maserati η οποία αρχικά θα συμμετέχει ενεργά στη κατασκευή μίας νέας πλατφόρμας που θα βασιστούν δύο σεντάν και δύο crossover. Πρώτη από όλες τις νέες Alfa θα είναι η «καθυστερημένη» Giulia που θα λανσαριστεί το 2015 για να αντιμετωπίσει τη BMW 3, τη Mercedes C-Class, το Lexus IS κ.λπ. πισωκίνητα.