Η Γ.Γ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΓΚΑΛΕΙ ΤΗ VODAFONE ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ POLO
Δισέλιδη επιστολή προς την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας VODAFONE, απέστειλε, σύμφωνα με…
ασφαλείς πληροφορίες η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προκειμένου να ζητηθούν εξηγήσεις για τον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται ο διαγωνισμός της συγκεκριμένης εταιρείας με κέρδος αυτοκίνητα polo για τους πελάτες-νικητές της.
Σύμφωνα με εκατοντάδες σχετικές καταγγελίες προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η VODAFONE στέλνει ενα sms στους πελάτες της και αφού τους ανακοινώνει οτι κέρδισαν ενα αυτοκίνητο polo, τους ζητά να στείλουν πίσω ενα κενό sms για τα περεταίρω.
Απο εκεί ξεκινά πλέον μια απίθανη ενόχληση των πελατών με δεκάδες sms στα οποία πρέπει να απαντήσουν σε παιδαριώδεις ερωτήσεις με σχεδόν αυτονόητες απαντήσεις, προκειμένου να κερδίσουν 50, 100 πόντους κλπ.
Οι καταναλωτές-πελάτες της που συμμετέχουν στο διαγωνισμό,δεν γνωρίζουν απο πριν τους όρους και έρχονται πλέον, αν επιθυμούν να συνεχίσουν, αντιμέτωποι με την υποχρέωση να απαντούν σε δεκάδες sms καθημερινώς…
Το σχετικό πρώτο sms με το οποίο ανακοινώνεται ότι ο πελάτης κέρδισε ενα αυτοκίνητο polo, η VODAFONE είχε την αβλεψία να στείλει ακόμη και σε κορυφαία στελέχη της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, τα οποία μετέφεραν τον προβληματισμό για πιθανή μη κανονική πρακτική της εταιρείας, στον ίδιο το Γραμματέα κ. Γιώργο Στεργίου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες αν η VODAFONE δεν δώσει επαρκείς εξηγήσεις απόψε κιόλας, αύριο το πρωί θα εκδοθεί απο την Γ.Γ. Καταναλωτή η σχετική ανακοίνωση-καταγγελία και η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της όπως προβλέπουν οι σχετικές αγορανομικές διατάξεις και οι νόμοι για την προστασία του καταναλωτή απο αθέμιτες πρακτικές….