Manchester United: “Γκρεμίστηκε” η εμπορική της αξία – Η Μπάγερν το μεγαλύτερο brand name

Fall: Manchester United's brand value has dropped by nearly £60million following a disastrous campaign

Η αξία του brand name της Manchester United μειώθηκε εξαιτίας της καταστροφικής φετινής σεζόν που την άφησε εκτός Ευρώπης μετά από πολλά χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής εταιρίας Brand Finance.

Η συμβουλευτική εκτιμά ότι η εμπορική αξία της Manchester United διαμορφώνεται πλέον στα 739 εκατ. δολάρια, ήτοι 98 εκατ. δολ. λιγότερα από το περσινό έτος.

Αυτό σημαίνει ότι ο βρετανικός όμιλος είναι τρίτος σε εμπορική αξία μετά την Bayern Μονάχου και την Real Μαδρίτης.

Η επικράτηση της Real Μαδρίτης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τόνωσε ακόμη περισσότερο την εμπορική αξία της ισπανικής ομάδας, που ήδη απολαμβάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ των ποδοσφαιρικών ομίλων.

Top ten: Manchester Unite have fallen to third in the Brand Finance table while Bayern Munich are on top