Papoutsanis: Δύο νέες διακρίσεις για το KARAVAKI και τη νέα vegan σειρά Papoutsanis Aromatics

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η εταιρεία Papoutsanis, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία προϊόντων προσωπικής  φροντίδας, στο 22ο Συνέδριο Πωλήσεων & Marketing που διοργάνωσε πρόσφατα το περιοδικό «The Business Review». Συγκεκριμένα, το αγαπημένο KARAVAKI βραβεύτηκε με το βραβείο GOLD στην κατηγορία «Αιωνόβια Brand Awards» για τα 72 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, ενώ η νέα vegan σειρά Papoutsanis Aromatics  τιμήθηκε με την κορυφαία διάκριση «Βest Launches Αward 2021-2022».

Από το 1950, το KARAVAKI είναι ένα από τα πιο αγαπημένα, ελληνικά, παραδοσιακά  brands, συνδεδεμένο με τις παιδικές αναμνήσεις μας και την αγνότητα. Με προϊόντα για όλη την οικογένεια, με απαλές υφές, φυσικά συστατικά και δερματολογικά ελεγμένα, το KARAVAKI σέβεται την επιδερμίδα και το περιβάλλον και αποτελεί διαχρονική αξία.

«Είναι μεγάλη τιμή να παραλαμβάνουμε σήμερα αυτό το τόσο σημαντικό βραβείο εκ μέρους γενεών και γενεών στελεχών της Παπουτσάνης, που έχουν δουλέψει για περισσότερα από 72 χρόνια για να γίνει το KARAVAKI ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands. Πρόκειται για ένα brand που έχει γίνει συνώνυμο της ίδιας της εταιρίας μας, μιας και συχνά προσομοιάζουν την Παπουτσάνης με ένα γερό σκαρί που ξεπερνά φουρτούνες και τρικυμία και συνεχίζει 150 χρόνια τώρα την αναπτυξιακή της πορεία. Σύντομα, μάλιστα θα δείτε το KARAVAKI να σαλπάρει για νέα, σπουδαία ταξίδια!» επεσήμανε η κ. Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Διευθύντρια Marketing της Papoutsanis.

Η νέα vegan σειρά προϊόντων του brand Papoutsanis Aromatics δημιουργήθηκε για να προβάλλει αξίες που μας είχαν λείψει πολύ το διάστημα της καραντίνας, όπως η ελευθερία, η αγάπη και η ελπίδα. Η νέα σειρά είναι 100% vegan, με πλούσια περιποιητική σύνθεση και περιλαμβάνει αναζωογονητικά αφρόλουτρα και ενυδατικές κρέμες σώματος και χεριών.

«Με μεγάλη χαρά, παραλαμβάνουμε το βραβείο για το «Καλύτερο λανσάρισμα 2021» για τη νέα σειρά του αγαπημένου μας brand Papoutsanis Aromatics. Πρόκειται για μία vegan σειρά προϊόντων που εμπνευστήκαμε εν μέσω πανδημίας και καραντίνας για να μεταφέρουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και δύναμης μέσα από τα συναρπαστικά της αρώματα, αλλά και την ίδια της τη συσκευασία, στην οποία είχαμε την τιμή να αναδείξουμε εμψυχωτικούς στίχους Ελλήνων ποιητών. Ας φωτίσουμε αυτή τη χρονιά με στιγμές που θα θυμίζουν μόνο Love, Free & Hope!» δήλωσε η κ. Βανέσσα Ζορμπά, Group Brand Manager της Papoutsanis.