Όπως αποκαλύπτει το Politico, η Ελλάδα, μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ερευνάται επίσης για αδιαφάνεια στην διαχείριση των ευρωπαϊκών πόρων, σχετικά με τα σπιτάκια ανακύκλωσης.
Το δημοσίευμα κάνει λόγο για πιθανή κακοδιαχείριση με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία να κινητοποιείται μετά από καταγγελίες για σκανδαλώδη κοστολόγηση του κάθε σπιτιού ανακύκλωσης ακόμη και τέσσερις φορές πάνω από ό,τι στοιχίζουν σε χώρες της Ευρώπης, καθώς και για αδιαφάνεια στη διαχείριση των απορριμμάτων.
Το επίμαχο έργο αφορά τα γνωστά «σπιτάκια ανακύκλωσης» της εταιρείας TEXAN, τα οποία τοποθετήθηκαν σε Αττική, Πελοπόννησο και Κρήτη με προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 220 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκά προγράμματα. Στους πολίτες δίνεται χρηματικό αντίτιμο για την ανακύκλωση πλαστικών, μετάλλων και γυαλιού.
«Το ότι υπάρχει μια καταγγελία –δεν το γνωρίζω αυτό που με ρωτάτε– δεν σημαίνει ότι συνιστά και ποινική υπόθεση με αποδείξεις και στοιχεία. Κάθε καταγγελία υποχρεωτικά ερευνάται παράσχονται εξηγήσεις και αν θεωρεί η δικαιοσύνη ότι πρέπει να προχωρήσει, προχωράει», λέει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.
