Κυρανάκης: Έγινε γραμματέας της ΝΔ, είδε την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ

Δεν πρόλαβε καλά καλά να γίνει γραμματέας της ΝΔ και αμέσως ήλθε η συνάντηση με την πρέσβη των ΗΠΑ Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.

«Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων επαφών μου με ηγέτες από όλο το πολιτικό φάσμα της Ελλάδας, συναντήθηκα πρόσφατα με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη», ανέφερε η ίδια σε ανάρτησή της στο «Χ». «Τον συγχάρηκα για το νέο του ρόλο ως Γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας και συζητήσαμε για το πώς οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν να επεκτείνουν τις αμερικανικές επενδύσεις, να ενισχύουν την καινοτομία και να δημιουργούν θέσεις εργασίας και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού».